مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:552020-12-30اجتماعي

سوت زنی| برخورد محیط زیست با تخلف یک شرکت رنگرزی


دفن شبانه و مخفیانه فاضلاب یک شرکت معروف رنگرزی در اطراف تهران با پیگیری سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ، به برخورد قانونی محیط زیست با این شرکت انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، در یکی از گزارشات ثبت شده در سامانه سوت زنی توسط مخاطبان به موضوع دفن فاضلاب رنگرزی بسیار سمی و خطرناک توسط یک شرکت رنگرزی در شهرستان ملارد از توابع استان تهران پرداخته و ادعا شده بود که کارخانه مذکور با دادن رشوه به مأمور محیط زیست، فاضلاب کارخانه را در چاهی مخفی اطراف کارخانه دفن می کند.

اطلاعات فوق در قالب نامه ای به اطلاع اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران رسید و حدود دو هفته بعد، این اداره کل ضمن پاسخ به نامه ما از بررسی میدانی گزارش فساد و محرز بودن تخلف شرکت مذکور و همچنین برخورد قانونی با این شرکت خبر داد.

در پاسخ اداره کل محیط زیست تهران آمده است: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازارسالی در خصوص شرکت .

در حوزه شهرستان ملارد، ضمن قدردانی و تشکر از ایجاد سامانه مبارزه رسانه ای با فساد در آن خبرگزاری محترم و اعلام استقبال و پشتیبانی این دستگاه از این اقدام، در راستای تقویت نظارت عمومی، مبارزه با فساد و نیز تقویت قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، به اطلاع می رساند دراین خصوص درگام نخست، بازدید میدانی و بررسی لازم انجام شد و با توجه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| برخورد محیط زیست با تخلف یک شرکت رنگرزی

سوت زنی| برخورد محیط زیست با تخلف یک شرکت رنگرزی